• darkblurbg
    Praktijk Limoniet
    Alternatieve zorg voor een betaalbare prijs
  • darkblurbg

Fast Solution Touch/Symphony of the Cells is een hands-on techniek voor het aanbrengen en activeren van het zelfhelend vermogen met essentiële oliën. Symphony of the Cells bevat ​​16 verschillende protocollen (geformuleerd door Boyd Truman) die kunnen helpen met honderden gezondheidsuitdagingen.

Fast Solution Touch/Symphony of the Cells (SOC) is een uniek werkend protocol dat helpt de homeostase te herstellen en te ondersteunen bij diverse aandoeningen. Ontwikkeld door Boyd Truman, één van de topmensen van dōTERRA. Bij de behandeling worden essentiële oliën volgens een bepaald protocol in een vaste volgorde aangebracht op de rug en de voeten. Iedere olie heeft zijn eigen werking en functie voor organen, systemen en of aandoeningen. Na de meeste protocollen melden mensen dat zij zich als herboren voelen. Het brengt ze weer volledig in balans.

Deze bijzondere techniek brengt balans en harmonie, fysiek, emotioneel en spiritueel net als een mooie Symphony. De behandeling duurt ongeveer 15 minuten waarna er ongeveer 10 tot 15 minuten wordt gerust. Er zijn 10 verschillende lichaamssystemen waar 16 zeer gevarieerde protocollen voor kunnen worden ingezet.

De 10 lichaamssystemen zijn:

• Hart en Bloedsomloop
  • Spijsverteringssysteem
  • Emotioneel- en Limbisch systeem
  • Hormonaal systeem
  • Immuunsysteem
  • Huid, haar en nagels
  • Zenuwstelsel
  • Longfunctiesysteem
  • Botten, spieren en gewrichten
  • Urineweg systeem

De 16 Symphony of the Cells protocollen zijn:

Basis protocol: oorpijn, kou, congestie, koorts, hoofdpijn, bindvliesontsteking, griep, maagpijn, astma

Protocol voor hart en bloedvaten: keelontsteking, hartritmestoornissen, aderverkalking, cholesterolproblemen, hoge bloeddruk, flebitis (aderontsteking), hartfalen, lage bloeddruk, Ziekte van Raynaud, spataderen, aneurysma, diabetes, Coronaire hartziekte, bijniervermoeidheid, cardiovasculaire training, hart- en vaatziekten, hypertensie, diabetes

Protocol voor de cellen: Cystic fibrosis, Angelman-syndroom, Sikkel-Cell-ziekte, spinale musculaire, atrofie, dementie, de ziekte van Alzheimer, multiple sclerose, de ziekte van Parkinson, hersenletsel, angststoornis, schizofrenie, depressieve stoornis, hersenschudding, fibromyalgie, Epstein Barr, bloedarmoede, malaria, lymfonie, leukemie, multipel myeloom, Lupus, ziekte van Lyme, auto-immuunziekte, parasieten, kanker, ziekte van Creutzfeldt-Jakob, nefritis, bijniermoeheid

C2 Protocol: Proteopatie, hypoxie (hoogteziekte), hemolytische anemie, glioblastoom, Niemann-Pick, sarcoom, necrose, maligne lymfoom, ziekte van Kahler, longoedeem, aplastische anemie/beenmergdepressie, ziekte van Wilson, endometriose, eierstokkanker, sikkelcelziekte, chronisch vermoeidheidssyndroom, beroerte, hoge bloeddruk, hart-en vaatziekten, metaboolsyndroom (insulineresistentie, stofwisselingssyndroom, syndroom X) taaislijmziekte (CF), meningitis, leververvetting, galstenen, hoog cholesterol, kanker, longontsteking, diabetes, obesitas (overgewicht), hoge bloedsuiker, prikkelbaredarmsyndroom (PDS), Epstein-Barr, blaasontsteking, (cystitis), gordelroos, neuronale intoxicatie COPD, ALS, sym=ndroom van Guillan-Barré, neuralgie (zenuwpijn), spondylose (slijtage wervelkolom), zware metaalvergiftiging, hersenziekten, dunnevezelneuropathie, hypotensie (lage bloeddruk), cardiomyopathie ( hartspierziekte), polyneuropathie

Chi-protocol: fibromyalgie, rugpijn, hernia, neuropathie, chronische vermoeidheid, artritis, scoliose, pijnen, slijmbeursontsteking, ontsteking, gewrichten, migraine, restless legs syndrome, reumatoïde artritis, ischias, sclerodermie, auto-immuunziekte, spanning, toevallen, beroerte, spierzwakte, bijniermoeheid, griep / verkoudheid, bacteriële infecties, jicht, complex regionaal pijnsyndroom, tendinitis, perifere neuropathie, postherpetische neuralgie

Protocol voor de Spijsvertering: acidose, candida / gist, ontsteking, diverticulitis, gastritis, maagzuur, aambeien, hepatitis, IBS, indigestie, misselijkheid, zweren, zure reflux, acne, allergieën, atopisch, dermatitis, opgeblazen gevoel, coeliakie, cellulitis, cirrose, coli, ziekte van Crohn, colitis, obstipatie, coronaire hartziekte, cysten, cystitis dermatitis, diarree, eczeem, endometriose, energie, cholera, fibromyalgie, fibroid cysten, Giardia, immuunsysteem ondersteuning, nierinfectie, lever detox, lupus, macula degeneratie, pancreatitis, psoriasis, maag pijnen, urineweginfecties

Emobisch procotol: (emotioneel lymbisch) mentale vermoeidheid, bipolaire stoornis, angstgevoelens, depressie, emotioneel trauma, paniek, slapeloosheid, OCD, stress, de ziekte van Grave, hypoglykemie, hypothyreoïdie, diabetes, PMS, nierziekte, nierfalen, geheugenverlies, woede, angst, postpartumdepressie, limbische encefalitis, auto immuun encefalitis, disinhibitie gedrag, eetlust ontregeling, hyperorality ( kan schade aan de temporale kwabben geven), anterograde (geheugenverlies), amnesie, epilepsie, hypoxie

Protocol voor Vergeving: woede, wrok, primaire cholangitis, cirrose, ademhalingsproblemen, immuun ondersteuning, vermoeidheid, misbruik, depressie, haat, mentale vermoeidheid, angst, emotionele trauma’s, anorexia, posttraumatische stressstoornis, stress, Oss, boulimie, geelzucht, primaire gal cholangitis, woede, leverziekte, hypertensie, aritmie, gebroken heartsundrome, eenzaamheid, bacteriële infectie, sinusinfectie, hepatitis, onzekerheid, zelfhaat, minachting

Protocol voor Hormonaal Evenwicht: Ziekte van Addison, Ziekte van Cushing, endometriose, ernstige ziekte, Hashimoto-ziekte, hyperthyroïdie (schildklier maakt te veel schildklierhormoon aan), Hypopituïtarisme ( als de hypofyse onvoldoende hormonen maakt, menopauze, post-menstruaal syndroom, post-patumdepressie (postnatale depressie), fibroid cysten, opvliegers, vruchtbaarheid, slapeloosheid, plantaire wratten (wratten op de voetzool), schildklier

Protocol voor Infectieziekten: influenza, longontsteking, streptokokken, stafylokokken, kroep, malaria, Epstein Bar, infecties, Ziekte van Lyme, parasieten, schimmels, verkoudheden, constipatie, van Creutzfeldt-Jakob, griep, hepatitis, immuun support, meningitis, gordelroos, zere keel

Protocol voor Ontstekingen: fibromyalgie, chronische vermoeidheid, auto immuunziekte, rugpijn, neuritis, spataderen, neuropathie, voetschimmel, bursitis (slijmbeursontsteking), bindweefsels, constipatie, krampen, hernia, hypertensie, blaasontsteking, dementie, energie, Epstein Bar, uitputting, koorts, hoofdpijn, ziekte van arcidoses ( Beschadigde nieren zijn niet goed in staat om zure stoffen uit het bloed te filteren. Dan verzuurt het bloed), flebitis (aderontsteking is een meestal steriele ontsteking van een ader, prostaat, uitslag, restless legs, ontstekingen, migraine, neuralgie, spieren, ontstoken spieren, reumatische artritis, scoliose, gordelroos, ischias, sclerodermie, hielspoor

Protcol voor het Lymfesysteem: lymfoedeem, gewichtsverlies, cellulitis, neuritis, vochtretentie, ziekte van Cushing, Cystitis, oedeem, acné, gezwollen lymfeklieren, arcidoses, allergieën, atopische huidontstekingen, congestie, diabetes, oorpijn, eczeem, vleesboom cystes, gehoorproblemen, maagzuur, immuun support, onvruchtbaarheid, keelontsteking, obesitas, Psoriasis, ziekte van Raynaud, sclerodermie, tinnitus, schimmelinfectie

Maxim Protocol: uitdagingen leverziektes, ziekte van Addison, allergieën. Nier infecties, ziekte van Lyme parasieten, tumor, meningitis, migraine, auto-immuunziekte, cirrhosis (kan ook leiden tot immuundeficiëntie met als gevolg (hardnekkige) infecties), Epstein Barr, lupus, gordelroos, infectieuze mononucleosis, longontsteking

Neurologisch Protocol: angst, depressie, emotioneel trauma, slapeloosheid post-traumatisch stress syndroom, ziekte van Alzheimer, aangezichtsverlamming van Bell, hersenschudding, ALS, Multiple Sclerose, ziekte van Parkinson, polyneuropathie, misbruik trauma, ADHD, Aneurysma, woede, autisme, stimulans centrale zenuwstelsel, ziekte van Cushing, dementie, epilepsie, Guillain-Barré syndroom, ziekte van Hashimoto, hoofdpijn, maculadegeneratie, geheugenverlies, neuritis, neuropathie, aanvallen, slaap hulpmiddel, beroerte, spanning, schildklier

Osteo protocol: osteomyelitis, osteoporose, osteoartritis, neoplasie, jicht, botkanker, bursitis, spataderen, reumatoïde, spondylitis, ziekte van Paget, osteomalacie, ziekte van Perthes, Ziekte van Fibraus (metabolische botziekte, osteopenie, achondroplasie, porotische hyperostose), metabolische botziekte, osteopenie (verminderde botmassa), achondroplasie, porotische hyperostose (pathologische toename van de botstof)

Protocol voor de luchtwegen: Astma, bronchitis, congestie, kroep, longontsteking, tuberculose, ademhaling, luchtweginfecties, sinus infecties, streptokokken, keelpijn, sinusitis, rhinitis, tonsillitis, hoest, emfyseem

Protocol voor de zintuigen: Dystonie, autisme, hyperesthesie (FHS), schizofrenie, epilepsie, OCD, artritis, multiple sclerose (MS), ADHD, neurodegeneratieve aandoeningen, (ND) Huntington, hypertensie, auto-immuunziekten, hartaandoeningen, cerebellaire ataxie, nieraandoeningen, dyspraxie, prikkelovergevoeligheid, geurverwerkingsstoornis, stress, Asperger, proprioceptie (positiezin), pervasieve ontwikkelingsstoornis (PDD-NOS), dwangmatig gedrag (OCD), stemmingswisselingen, vertraagde ontwikkeling, syndroom van Angelman (AS), angsten

Zonnevlechtprotocol: ziekte van Addison, adrenale vermoeidheid (bijnieruitputting), bijnierkanker, bijnierincidentaloom, bijnierinsufficiëntie, anorexia, chronische vermoeidheid, longdurale adrenale hyperplasie, diabetes, vermoeidheid, hoge bloeddruk, lage bloeddruk, spierzwakte, misselijkheid, obesitas, osteoporose, stress, ondergewicht, bipolaire stoornis, mentale vermoeidheid, angstig, depressie, lage energie

Hoe gaat de behandeling in zijn werk?

In de meeste gevallen wordt een behandeling om de drie dagen uitgevoerd voor een week. Er kan gekozen worden voor één protocol, maar soms worden er twee (of meer) toegepast. Praktisch gezien betekent dit dus twee tot drie behandelingen in één week.
In enkele gevallen is één week behandelen genoeg om het juiste effect te behalen. In andere gevallen (langdurige chronische klachten) is een set van meerdere sessies nodig totdat de gewenste resultaten zijn bereikt. Tussen deze sets van behandelingen zit dan ongeveer twee á drie weken rust.
Welk protocol voor jou het beste werkt bepalen we aan de hand van jouw vragen en symptomen.
Hou altijd rekening met ontgiftingsverschijnselen (bv moeheid, misselijk, verergering van de klachten).
Bij de Fast Touch Solution/Symphony of the Cells werken we via de ruggengraat en de voeten. Dit vanwege de vloeistof die door het ruggenmerg van en naar onze hersenen loopt. Deze is vaak vervuild en is de directe verbinding met ons zenuwstelsel en onze hersenen. (Je bent zo gezond als de vloeistoffen waaruit je bestaat). Op de voeten zitten alle reflexpunten van je organen, ook deze worden door de behandeling meegenomen.
Ben je enthousiast geworden en zou je graag thuis zelf ook met de oliën aan de slag willen om je te ondersteunen in je dagelijkse leven? Informeer dan bij mij naar de mogelijkheden voor een kortingsaccount. Je kunt dan met 25% korting bestellen bij Doterra en je kan gebruik maken van vele extra's. ( online trainingen, besloten Facebookgroep waar je terecht kunt met al je vragen en meer)